17 maja 2022

Konsultacje dokumentów aplikacyjnych

Pracownicy Biura Karier Akademii Nauk Stosowanych w Wałczu zapraszają na bezpłatne konsultacje dokumentów aplikacyjnych (CV, list motywacyjny).

Godzina: 7:30 – 15:30
Zapisy: dokumenty można dostarczyć osobiście w dniach 16-20.05.2022 w godzinach 7.30-15.30 do pokoju 109 budynek nr 4 lub przesłać na adres: bk@pwsz.eu
Organizator: Biuro Karier Akademii Nauk Stosowanych w Wałczu

————————————————————————————————————–

Testy w selekcji – czas oswoić to zwierzę

  • Interesują Cię Twoje predyspozycje zawodowe?
  • Interesuje Cię praca w zawodach wymagających specyficznych predyspozycji?
  • Szukasz pracy a nie wiesz czego się spodziewać podczas rekrutacji?
  • Zastanawiasz się jakich argumentów użyć by opisać swoją osobę?

Nie zwlekaj! W ramach „Gry o Karierę” skontaktuj się z doradcami zawodowymi z Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Łodzi i bezpłatnie weź udział w zdalnej analizie predyspozycji zawodowych i osobowościowych.

Zapraszamy w dniach 16-20 maja 2022 roku, w godzinach 9:00-14:00!

Godzina: 8:00 – 16:00
Zapisy: osoby zainteresowane zapraszamy do kontaktu pod adresami e-mail b.babczynski@wup.lodz.pl
m.jakobczyk@wup.lodz.pl lub pod numerem telefonu: 42 663 02 55
Organizator: Biuro Karier Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi

————————————————————————————————————–

Konsultacje CV

Konsultacje dokumentów aplikacyjnych w formie online/stacjonarnej. Biorąc udział w konsultacjach, otrzymasz informacje i porady dopasowane do Twojej sytuacji oraz celów zawodowych. Dowiesz się, jakie są obecnie trendy w pisaniu CV i nie pominiesz żadnego istotnego elementu.

Konsultujemy CV w języku polskim i angielskim.

Godzina: 8:00 – 15:00
Zapisy: formularz zapisów dostępny pod linkiem
Organizator: Biuro Karier Politechniki Krakowskiej

————————————————————————————————————–

Konsultacje dokumentów aplikacyjnych

Wyślij nam swoje CV i list motywacyjny na adres e-mail: bk@uz.zgora.pl a indywidualne porady odbierzesz jeszcze tego samego dnia!

Godzina: 8:00 – 13:00
Zapisy: osoby zainteresowane zapraszamy do zapoznania się z informacjami dostępnymi pod linkiem
Organizator: Biuro Karier Uniwersytetu Zielonogórskiego

————————————————————————————————————–

Coaching kariery

Zapraszam studentów i studentki z całej Polski na indywidualne spotkanie dotyczące wymarzonej ścieżki zawodowej.
 
Coaching pozwala odnaleźć własną drogę, określić i zrealizować marzenia, wprowadzić w życiu ważne zmiany. Dzięki sesji dostrzeżesz nowe możliwości, stworzysz rozwiązania i podejmiesz najlepsze dla siebie decyzje, biorąc za nie pełną odpowiedzialność.
 
O jakich najważniejszych korzyściach z coachingu w naszym biurze mówią uczestniczki i uczestnicy?
1. nowe tory myślenia
2. zaplanowanie wcześniej nieprzemyślanych spraw
3. ułożenie hierarchii celów i planu działania
4. ogromny wzrost motywacji
5. „zaprojektowanie” idealnego miejsca pracy
6. większa wiara we własne umiejętności
7. realizacja celu
8. naładowanie pozytywną energią
 
Joanna Groszek – psycholog, coach

Godzina: 11:00 – 12:15; 14:00 – 15:15
Zapisy: osoby zainteresowane zapraszamy do zapoznania się z informacjami dostępnymi pod linkiem
Organizator: Biuro Karier Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie

————————————————————————————————————–

Doradztwo zawodowe dla osób z niepełnosprawnościami

Jesteś studentem/studentką z niepełnosprawnością? Zapisz się na indywidualne spotkanie z doradczynią zawodową, podczas którego skonsultujesz swoje dokumenty aplikacyjne, dowiesz się więcej o obecnej sytuacji na rynku pracy oraz prawnych aspektach zatrudniania osób z niepełnosprawnościami.

Uwaga! Ograniczona liczba miejsc na konsultacje!

Konsultacje poprowadzi Emilia Latała-Cudecka, psycholożka i doradczyni zawodowa ds. osób z niepełnosprawnościami w Biurze Karier Uniwersytetu Jagiellońskiego

Godzina: 8:00 – 14:00
Zapisy: formularz zapisów dostępny pod linkiem
Organizator: Biuro Karier Uniwersytetu Jagiellońskiego

————————————————————————————————————-

Warsztat „CV szyte na miarę”

Istnieje niezliczona ilość kreatorów do tworzenia CV i jeszcze więcej „dobrych rad” jak napisać dobrą aplikację. Czy jest możliwe przygotowanie dokumentu „uszytego na miarę” kandydata? Odpowiedź brzmi „tak”, ale będzie to CV uniwersalne, podlegające stałym modyfikacjom i dostosowywane do ofert, na które aplikujemy.

Na warsztacie dowiesz się jak:
– zadbać o wizualną oprawę CV,
– tworzyć CV wzorując się na dobrych praktykach,
– unikać najczęściej popełnianych błędów,
– uporządkować tekst i poszczególne części CV,
– przykuć uwagę rekrutera,
– dostosowywać CV do konkretnego ogłoszenia.

Nie zabraknie też informacji dotyczących: kolejności, umieszczania zdjęć, danych osobowych i zainteresowań.

Godzina: 12:00 – 14:00
Zapisy: osoby zainteresowane zapraszamy do zapoznania się z informacjami dostępnymi pod linkiem
Organizator: Akademickie Biuro Karier Uniwersytetu Medycznego w Łodzi

————————————————————————————————————-

Mistrzowie obsługi klienta

Klient w centrum uwagi? Dowiedz się, co to oznacza dla klienta, a co dla jego opiekuna w firmie. Podczas warsztatu dowiesz się co to oznacza profesjonalna obsługa klienta i jaką ma wartość dla firmy. Nauczysz się identyfikować, rozpoznawać i jak sprostać potrzebom klienta.  Czy są „magiczne” sposoby zjednywania sobie klientów? Czy trudny klient na pewno jest trudny? Tego wszystkiego dowiesz się na warsztacie „Jak zostać mistrzem obsługi klienta”. Zapraszamy.

Godzina: 15:00 – 17:00
Zapisy: osoby zainteresowane zapraszamy do zapoznania się z informacjami dostępnymi pod linkiem
Organizator: Akademickie Biuro Karier Politechniki Opolskiej

————————————————————————————————————-

(Nie)straszne CV!

Uczestnicy warsztatów dowiedzą się:

  • jak prawidłowo zbudować CV,
  • w jaki sposób podkreślić to, co nas wyróżnia: zdolności, mocne strony, doświadczenie,
  • na jakie elementy życiorysu zwraca uwagę rekruter,
  • czy warto korzystać z kreatorów dokumentów aplikacyjnych.

Otrzymają także konkretne i praktyczne wskazówki, a także zachętę do próby przygotowania własnego CV. Spotkanie zakończy się sesją Q&A.

Godzina: 11:00 – 12:00
Zapisy: formularz zapisów dostępny pod linkiem
Organizator: Biuro Karier Akademii Nauk Stosowanych im. Stanisława Staszica w Pile

————————————————————————————————————-

Może Twoja praca czeka na Ciebie w Europie

Sieć EURES (EURopean Employment Services – Europejskie Służby Zatrudnienia) została powołana w 1993 r. na mocy unijnych przepisów prawnych przez Komisję Europejską.  EURES działa we wszystkich państwach członkowskich UE i EFTA mając na celu wspieranie mobilności pracowników na europejskim rynku pracy.

  • sieć EURES,
  • usługi EURES dla poszukujących pracy,
  • portal EURES – usługi EURES online,
  • europejskie narzędzia wspierające mobilność,
  • programy wspierające mobilność młodzieży,
  • bezpieczne wyjazdy do pracy.

Godzina: 10:00 – 11:30
Zapisy: osoby zainteresowane zapraszamy do zapoznania się z informacjami dostępnymi pod linkiem
Organizator: Biuro Karier Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi

————————————————————————————————————-

Kawiarenki biznesowe

Jest to spotkanie studentów z lokalnymi pracodawcami, których profil odpowiada studiowanym kierunkom. Wydarzenie odbywa się w miłej atmosferze przy kawie i ciastku. Spotkania zaplanowano w formie otwartej dyskusji. W tracie wydarzenia zaproszeni goście podpowiedzą studentom, co wpływa na szanse przyszłych absolwentów, w rozwój jakich kompetencji należy inwestować czas i zasoby, aby osiągnąć sukces zawodowy. Uczestnicy będą mieli niepowtarzalną okazję poznania lokalnych przedsiębiorców, nawiązania dialogu i zaprezentowania im swojego potencjału.

Godzina: 10:00 – 12:00
Zapisy: osoby zainteresowane zapraszamy do zapoznania się z informacjami dostępnymi pod linkiem
Organizator: Akademickie Biuro Karier Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach

————————————————————————————————————-

Tłumaczenie aplikacji zawodowych na język angielski, konsulting i profilowanie dokumentów aplikacyjnych

Konsultacje indywidualne.

Osoby zainteresowane zapraszam do kontaktu mailowego: przemyslaw.taranowski@puz.wloclawek.pl

Godzina: 7:00 – 15:00
Zapisy: osoby zainteresowane zapraszamy do kontaktu mailowego: przemyslaw.taranowski@puz.wloclawek.pl
Organizator: Biuro Karier Państwowej Uczelni Zawodowej we Włocławku

————————————————————————————————————-

Rola i zadania pracownika instytucji obowiązanej w procesie rozpoznawania i zwalczania prania pieniędzy oraz finansowania terroryzmu

W związku z licznymi zadaniami nałożonymi na podmioty gospodarcze oraz instytucje finansowe, które – na podstawie ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu – posiadają status instytucji obowiązanych istnieje duże zapotrzebowanie na rynku pracy na osoby posiadające odpowiednią wiedzę, kwalifikacje oraz doświadczenie w zakresie związanymi rozpoznawaniem, analizowaniem oraz raportowaniem do organów państwa okoliczności oraz transakcji mogących mieć związek z procederem prania pieniędzy oraz finansowania terroryzmu.

Postępująca informatyzacja procesów, nie wypełni luki w realizowaniu zadań, które mogą być podjęte wyłącznie przez czynnik ludzki, czyli w takim przypadku przez osobę posiadającą status np. analityka, koordynatora lub security officer) w instytucji obowiązanej w zakresie rozpoznawania i zwalczania prania pieniędzy oraz finansowania terroryzmu.

Niezależnie od przyczyn leżących po stronie instytucji obowiązanej np. zła organizacja wewnętrzna, braki kadrowe, brak odpowiednich systemów informatycznych, brak odpowiedniego doświadczenia, wiedzy lub umiejętności pracowników instytucja ta nie jest zwolniona od poniesienia odpowiedzialności karno-administracyjnej za nierealizowanie nałożonych na nią zadań, często w określonych reżimach czasowych.

Wydaje się w związku z tym, iż odpowiednio nabyta wcześniej wiedza i doświadczenie w powyższym zakresie będą przydatne w poszukiwaniu zatrudnienia, tym bardziej, iż dotychczasowe doświadczenia i ogłoszenia medialne wskazują na to, iż specjaliści w powyższym zakresie są przedmiotem szczególnego zainteresowania pracodawców, w szczególności, jeżeli mają oni powyżej wskazany status instytucji obowiązanej.

Godzina: 17:00 – 18:30
Zapisy: osoby zainteresowane zapraszamy do zapoznania się z informacjami dostępnymi pod linkiem
Organizator: Akademickie Centrum Karier Uniwersytetu Opolskiego

————————————————————————————————————-

Stwórz profil, który wyróżni Cię z tłumu, czyli LinkedIn bez tajemnic.

NielsenIQ zaprasza na webinar! Zaczynasz swoją karierę zawodową i nie wiesz jak przyciągnąć uwagę pracodawców? Chcesz wiedzieć na co zwrócić uwagę przy budowaniu swojej marki osobistej? Jak sprawić, żeby brak doświadczenia nie był przeszkodą w znalezieniu pracy. Chcesz poznać siłę społeczności i networkingu? Dołącz do naszego Webinaru, porozmawiamy o najpopularniejszym narzędziu do szukania pracy i pracowników, jakim jest LinkedIn oraz o tym jak stworzyć profil, który wyróżni Cię z tłumu.

Godzina: 11:00 – 12:00
Zapisy: formularz zapisów dostępny pod linkiem
Organizator: Biuro Karier Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

————————————————————————————————————-

Kawa z HR-em. Pogromcy mitów. Edycja: praca w administracji

W trakcie wydarzenia zespół HR Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów udowodni hipotezę, że praca w administracji publicznej może być alternatywą dla pracy w korporacji. Nie wierzysz? To lepiej to sprawdź. Czego się dowiesz?

  1. Przeprowadzimy Was przez cały proces rekrutacji w administracji ze szczegółowym omówieniem procesu rekrutacyjnego w UOKIK. Będziemy przekonywać o zaletach rekrutowania do nas.
  2. Nie zabraknie również odpowiedzi na najbardziej nurtujące wszystkich pytanie: czy praca w Urzędzie w XXI wieku różni się od tego co widać na starych filmach? Obalimy mity dotyczące wynagradzania pracowników administracji i warunków pracy.
  3. Opowiemy również dlaczego tyle trudu i wysiłku wkładamy, w to żeby nasi pracownicy mieli możliwość rozwoju, nie tylko zawodowego, ale i osobistego.
  4. Wychodzimy z założenia, że zadowolony pracownik to zwycięski pracodawca – na koniec opowiemy o funkcjonującym w Urzędzie procesie onboardingu, którego centralnym punktem jest pracownik.

Zajrzyj na nasze wydarzenie i przekonaj się sam czy UOKIK i Ty to perfect match!

Godzina: 12:00 – 13:00
Zapisy: formularz zapisów dostępny pod linkiem
Organizator: Biuro Karier Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

————————————————————————————————————-

Niezbędnik kompetencyjny, czyli jakie umiejętności są niezbędne w biznesie.

Delpharm zaprasza na spotkanie! Podczas webinaru chcemy pokazać w jakie kompetencje powinien być wyposażony idealny kandydat do pracy. W organizacjach równie ważny jak kwalifikacje i wiedza teoretyczna pracowników jest także wachlarz kompetencji miękkich. Opowiemy więc o tym, jak efektywnie się komunikować, współpracować i walczyć ze stresem w sytuacji zawodowej, co bezpośrednio przekłada się na bardziej profesjonalny wizerunek kandydata do pracy.

Godzina: 12:00 – 13:00
Zapisy: formularz zapisów dostępny pod linkiem
Organizator: Biuro Karier Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

————————————————————————————————————-

Greenberg Traurig zaprasza studentów prawa na staż! Poszukujemy młodych talentów! Rozpocznij swoją karierę już teraz!

Greenberg Traurig zaprasza studentów prawa na staż! Poszukujemy młodych talentów! Rozpocznij swoją karierę już teraz!

Warsztat STACJONARNY w Poznaniu w DS Jowita (s. 117 – 118), ul. Zwierzyniecka 7c.

Warszawskie biuro międzynarodowej kancelarii Greenberg Traurig zaprasza studentów prawa na praktyki! Zaplanuj świadomie swoją karierę! Pokaż swoje mocne strony i poznaj tajniki pracy prawnika podczas praktyk w naszej kancelarii. Weź udział w warsztacie 17 maja na Twojej uczelni! Dlaczego warto?

• Opowiemy o naszej kancelarii oraz najciekawszych transakcjach prowadzonych przez topowych prawników w Polsce
• Przybliżymy etapy rekrutacji na staż i możliwą ścieżkę kariery od paralegala do partnera
• Podpowiemy, jak zrobić najlepsze wrażenie podczas rozmowy rekrutacyjnej, a czego unikać
• Opowiemy o kluczowych cechach i kompetencjach prawnika przyszłości
• Przybliżymy rynek pracy, nowe trendy i oczekiwania
• Odpowiemy na Twoje pytania w życzliwej, partnerskiej atmosferze.

Biuro Karier UAM zaprasza w swoje progi na spotkanie, które może stać się przepustką do kariery, o jakiej marzysz. Do zobaczenia!

Godzina: 12:00 – 14:00
Zapisy: formularz zapisów dostępny pod linkiem
Organizator: Biuro Karier Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

————————————————————————————————————-

Jak skutecznie wejść na rynek pracy? Rekrutacja studentów widziana oczami agencji pracy.

Rekrutacja studentów widziana oczami agencji pracy. , 5.17.2022, 11:00 – 12:00, Zaczynasz myśleć o swojej karierze zawodowej, ale nie wiesz za bardzo jak się do tego zabrać? Na samą myśl o tym przechodzą Cię dreszcze? Nie musi tak być! Pokażemy Ci, że rynek pracy nie jest wcale taki straszny jak może się wydawać, a ten słynny zapis o doświadczeniu, który przewija się w każdym ogłoszeniu o pracę jest zdobyć łatwiej niż Ci się wydaje. Przygotujemy Cię na rozmowę rekrutacyjną, a także pokażemy, jak znaleźć pierwszą pracę. A tego wszystkiego dowiesz się do wieloletniego praktyka w dziedzinie rekrutacji, a także osoby, która jeszcze nie tak dawno sama wchodziła na rynek pracy i pamięta wszystkie trudy z tym związane, a obecnie na co dzień sama rekrutuje głównie studentów.

Godzina: 11:00 – 12:00
Zapisy: formularz zapisów dostępny pod linkiem
Organizator: Biuro Karier Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

————————————————————————————————————-

Beautiful Slides – as your presentations background

Revolut zaprasza na praktyczny warsztat z tworzenia pięknych prezentacji multimedialnych!

We all want to create beautiful slides, but we’re not really sure where’s the edge between “enough” and “too much” on a single slide. This workshop will help you understand how much focus can a human being give to a single information, visual presentation on slide and how we process it the best way. We will also go through some practical examples on “how to create good slides” and talk about brain and its cognitive abilities. We will finish the workshop with some practical tips how to present better in front of the audience. I invite everyone interested in presentations design, public speaking topics, we will definitely have some fun and interesting time together!

Workshop will be conducted in English.

Godzina: 14:00 – 15:30
Zapisy: formularz zapisów dostępny pod linkiem
Organizator: Biuro Karier Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

————————————————————————————————————-

Proces rekrutacji od kuchni- od stworzenia CV, po wejście do organizacji – praktyczne wskazówki

Wyższe Piętro HR zaprasza na webinar, podczas którego przeprowadzi Was przez cały proces rekrutacji, od momentu stworzenia CV, po aplikowanie na wymarzone oferty pracy, aż do rozmowy rekrutacyjnej i dołączenia do organizacji. Podczas naszego spotkania przybliżymy Wam następujące obszary:

  1. Praktyczne wskazówki, jak przygotować funkcjonalne CV z użyciem programu Canva.
  2. Szukanie pracy to też praca- proces poszukiwania pracy krok po kroku.
  3. Zbuduj swoją markę – podstawowe informacje na temat portalu LinkedIn.
  4. Rekruter to Twój partner w procesie rekrutacji- relacja z rekruterem.
  5. Rozmowa rekrutacyjna- o czym należy pamiętać?
  6. Preonboarding i onboarding – wchodzimy do nowej organizacji.

Serdecznie zapraszamy i zachęcamy do udziału w naszym spotkaniu. Wejdźcie na Wyższe Piętro w procesie poszukiwania pracy! 🙂

Godzina: 12:00 – 13:30
Zapisy: formularz zapisów dostępny pod linkiem
Organizator: Biuro Karier Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

————————————————————————————————————-

Jak zdobyć doświadczenie niezbędne w znalezieniu pracy w branży high tech?

Antmicro zaprasza na webinar!
W naszej prezentacji chcielibyśmy Wam opowiedzieć o tym, jakie, z punktu widzenia rekrutera, należy podjąć kroki, by stać się bardziej konkurencyjnym na rynku high tech i IT. Przedstawimy Wam nasze sugestie dotyczące gromadzenia doświadczenia, które sprawi, że Wasze CV będzie się zdecydowanie wyróżniać na tle innych i stanie się Waszą przepustką do licznych rozmów kwalifikacyjnych. W ostatniej części prezentacji podpowiemy Wam, jak przygotować się do poszczególnych etapów rozmów kwalifikacyjnych. Powiemy o tym, czego unikać oraz o tym, czego nie należy pomijać. Zarezerwujemy również czas na Wasze ewentualne pytania, tak by kompleksowo opowiedzieć Wam o rekrutacji w branży high tech.

Godzina: 13:00 – 14:00
Zapisy: formularz zapisów dostępny pod linkiem
Organizator: Biuro Karier Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

————————————————————————————————————-

Stań oko w oko z rekruterem! Fakty i mity rekrutacyjne

STX Next zaprasza na warsztat STACJONARNY: „STAŃ OKO W OKO Z REKRUTEREM! FAKTY I MITY REKRUTACYJNE” – Poznań, ul. Zwierzyniecka 7c, DS Jowita (s. 117 – 118)

Jeżeli chcesz:

  • poznać oczekiwania pracodawców,
  • dowiedzieć się w jaki sposób przygotować się do rozmowy rekrutacyjnej,
  • uzyskać porady dotyczące przygotowania dokumentów aplikacyjnych,
  • nauczyć się rozróżniać pytania i sytuacje, które powinny zapalić czerwoną lampkę,
  • poznać prawdziwe case’y z rozmów kwalifikacyjnych,
  • zadać pytania rekruterce,
  • uzyskać zaproszenie na symulację rozmowy kwalifikacyjnej w realnych warunkach w siedzibie firmy,
  • otrzymać upominek od STX Next 🙂 -> zapisz się na szkolenie, które poprowadzi Kamila Sobczak – Talent Attraction & Acquisition Team Lead w firmie STX Next.

Spotkanie odbędzie się w formie stacjonarnej (za którą wszyscy bardzo tęskniliśmy!) i będzie miało charakter warsztatowy (liczymy na Waszą aktywność!) Do zobaczenia! 🙂

Godzina: 10:00 – 12:00
Zapisy: formularz zapisów dostępny pod linkiem
Organizator: Biuro Karier Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

————————————————————————————————————-

Week4Work

Warsztat ma formą dyskusji, podczas której razem spróbujemy zmierzyć się z najtrudniejszymi pytaniami, które zadają pracodawcy podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Jeżeli byłeś/byłaś już na rozmowie? Masz poczucie niedosytu? Wiesz, że mogłeś/mogłaś wypaść lepiej? Ten warsztat jest właśnie dla Ciebie.

Godzina: 17:00 – 19:00
Zapisy: osoby zainteresowane  zapraszamy do kontaktu mailowego: w4w@dsw.edu.pl
Organizator: Biuro Karier i Praktyk Dolnośląskiej Wyższej Szkoły we Wrocławiu

————————————————————————————————————-

Misja na służbie

Zapraszamy na dzień służb mundurowych „Misja na służbie” – poznasz zasady rekrutacji, wymagania i zalety pracy w służbach.

Będzie to okazja do spotkań z przedstawicielami:
– Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego
– Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie
– Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie
– Służby Więziennej
– Wojskowej Komendy Uzupełnień w Szczecinie
i innych służb.

Zapraszamy na prezentację ww. służb, która odbędzie się 17 maja 2022 r. w godz. 10.00-11.30 w auli uniwersyteckiej przy ul. Krakowskiej 71-79, Szczecin.

Dodatkowo przy stoiskach przed aulą będzie można porozmawiać bezpośrednio z przedstawicielami służb. Ich pracownicy będą odpowiadać na Wasze pytania i pozostaną do Waszej dyspozycji w godz. 9.00-14.00.

Godzina: 9:00 – 14:00
Zapisy: formularz zapisów dostępny pod linkiem
Organizator: Akademickie Biuro Karier Uniwersytetu Szczecińskiego

————————————————————————————————————-

Professional workshop – Lean Management

Podczas warsztatów online poznasz tematykę Lean Management (strategia oraz podstawowe narzędzia lean) i zagadnienia dot. leadership&management oraz change management.

Zdobytą wiedzę będzie można zastosować nie tylko na ścieżce zawodowej, ale również w życiu codziennym.

Prowadzący: Natalia Kawecka – HR Partner/ HR Project Leader/ DBS Agent, trener, szkoleniowiec, nauczyciel akademicki, Radiometer Solutions Sp. z o.o.

Godzina: 10:00 – 12:00
Zapisy: formularz zapisów dostępny pod linkiem
Organizator: Akademickie Biuro Karier Uniwersytetu Szczecińskiego

————————————————————————————————————-

Zaplanuj swoją karierę i dowiedz się co Cię motywuje do pracy

Podczas spotkania online wraz z doradcą zawodowym będziesz miał/a możliwość zaplanowania swojej kariery i rozwoju osobistego. Będziesz mógł/ła skorzystać z bezpłatnego badania kompetencji zawodowych, wynik otrzymasz w formie raportu, poznasz czynniki motywujące Cię do pracy, zadatki do kształtowania Twoich kompetencji zawodowych, rolę w zespole oraz co Cię wyróżnia na tle innych. Wspólnie z doradcą omówicie podsumowanie kwestionariusza.  Dodatkowo otrzymasz wsparcie przy sporządzeniu dokumentów aplikacyjnych oraz przygotowaniu do rozmowy kwalifikacyjnej.

Godzina: 9:00 – 13:00
Zapisy: osoby zainteresowane zapraszamy do zapoznania się z informacjami dostępnymi pod linkiem
Organizator: Biuro Karier Studenckich Uniwersytetu Morskiego w Gdyni

————————————————————————————————————-

CV Point – indywidualne konsultacje doradcze

Biuro Karier WSB we Wrocławiu w ramach Akademii Biura Karier i Ogólnopolskiego Programu „Gra o karierę” zaprasza na bezpłatne konsultacje CV z doradcami kariery.

Podczas bezpłatnej konsultacji dowiesz się:

  • Jak napisać CV, nawet jeżeli nie masz jeszcze doświadczenia zawodowego,
  • Jak w kreatywny sposób przedstawić swoje umiejętności i atuty,
  • Jakie elementy powinno zawierać CV, a jakich elementów zawierać nie musi lub nawet nie powinno.

Ponadto otrzymasz:

  • Informacje na temat ciekawych generatorów z wzorami CV,
  • gotowe wzory CV,
  • poradnik z informacjami jak krok po kroku stworzyć CV.

Konsultacje odbywają się 17 maja 2022 r. (wtorek) w dwóch formach:

  • Stacjonarnej w godz. Od 09:00 do 13:00 w Biurze Karier WSB bud. G pok. 315 – konsultacje prowadzi Magdalena Kuczyńska – Czubak
  • Online w godz. od 13:00 do 17:00 konsultacje prowadzi Katarzyna Likus

Godzina: 9:00 – 17:00
Zapisy: osoby zainteresowane zapraszamy do kontaktu mailowego:

Organizator: Biuro Karier Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu

————————————————————————————————————-

Poznaj Swoją Specjalizację – ginekologia i położnictwo

Poznaj Swoją Specjalizację to spotkania skierowane do studentów wszystkich lat kierunku lekarskiego, którzy pragną poznać codzienność pracy lekarza w wybranej specjalizacji. Naszym prelegentem będzie lek. Kasper Marciniak – rezydent 1 roku specjalizacji z ginekologii i położnictwa w jednym z poznańskich szpitali. Doktor Marciniak przybliży nam perspektywę pracy i kształcenia jako młody lekarz, a także odpowie na wszelkie pytań dotyczące wyboru specjalizacji z ginekologii i położnictwa. Chcesz się przekonać czy to specjalizacja dla ciebie? Wpadnij na nasze spotkanie!

Godzina: 18:00 – 20:00
Zapisy: formularz zapisów dostępny pod linkiem
Organizator: Dział Promocji i Karier Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu

————————————————————————————————————-

Personal Branding – jak zbudować markę własną na rynku pracy? Dres czy garnitur? Oto jest pytanie.

Zapraszamy studentów jak i wszystkich tych, którzy chcą poznać dobre praktyki rozpoczęcia drogi zawodowej na webinar „Personal Branding- jak zbudować markę własną na rynku pracy. Dres czy garnitur? Oto jest pytanie”. Spotkanie poprowadzi certyfikowany trener-edukator – Magdalena Niżnik, która swoje umiejętności w obszarze kompetencji menadżerskich, psychospołecznych, HR, logistyki oraz IT wykorzystuje w pracy szkoleniowej, doradczej oraz dydaktycznej.
Podczas webinaru dowiecie się co to jest marka, a wizerunek.  Na co uwagę zwraca pracodawca podczas procesu rekrutacji i czego oczekuje od Was, potencjalnych pracowników. Przedstawimy narzędzia do budowania marki osobistej w social mediach. Podpowiemy od czego zacząć i jak widzą Was inni.
Poruszymy także takie zagadnienia, jak:

  • Etapy budowania marki.
  • Zasady panujące w social mediach.
  • Wpływ budowania marki osobistej na finanse.

Godzina: 11:00 – 12:00
Zapisy: osoby zainteresowane zapraszamy do zapoznania się z informacjami dostępnymi pod linkiem
Organizator: Biuro Rekrutacji i Karier Politechniki Bydgoskiej im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich

————————————————————————————————————-

Budowanie marki osobistej. Od czego zacząć?

Marka to suma wrażeń, skojarzeń i emocji, które budzimy w osobach, które spotykamy w życiu osobistym i zawodowym.

Już w czasie studiów warto zainwestować czas w przyjrzenie się swojej marce osobistej i zaplanować jej kierunek oraz rozwój. Odpowiemy sobie na pytania:

  • Jak jesteśmy postrzegani przez najbliższe otoczenie i pracodawców?
  • Jakie skojarzenia budzimy w naszych odbiorcach?
  • Z jakimi cechami, dziedzinami i produktami jesteśmy kojarzeni?
  • Co jest kluczowe w budowaniu marki osobistej studenta, właściciela firmy, eksperta, freelancera?
  • Od czego zacząć budowanie marki osobistej?

Jeśli zastanawiasz się nad odpowiedziami, to, właśnie ten webinar jest dla Ciebie! Znajdziesz tu ciekawe treści i inspirujące przykłady od czego zacząć budowanie marki osobistej, reputacji i wizerunku, online i offline.

Jeśli jesteś na początku drogi, to dowiesz się od czego zacząć budowanie marki osobistej i na jakie elementy zwrócić szczególną uwagę.

Webinar poprowadzi IWONA CAPUTA – Właściciel firmy Black Cat Company, trener biznesu, akredytowany coach ICF, doradca biznesowy, wykładowca akademicki. Inspiruje ludzi i firmy do podążania własną ścieżką. Wspiera w budowaniu silnych i konkurencyjnych marek w oparciu o autentyczność, wartości i indywidualne potrzeby klientów. Szkoli, prowadzi warsztaty oraz webinary z kilku dziedzin: budowania marki, strategii rozwoju firmy, budowania marki pracodawcy, sztuki komunikacji, budowania wizerunku, autoprezentacji oraz budowania modeli biznesowych.

Godzina: 19:00 – 20:00
Zapisy: formularz zapisów dostępny pod linkiem
Organizator: Centrum Karier Collegium Civitas

————————————————————————————————————-

Szkolenie „Techniki twórczego rozwiązywania problemów”

Zachęcamy do wzięcia udziału w szkoleniu organizowanym przez Biuro Karier ABNS w Białej Podlaskiej we współpracy z Akademią Żabki pt. „Techniki twórczego rozwiązywania problemów”.
Szkolenie odbędzie się w dniu 17 maja 2022 r., godz. 9:50-12:30
Uczestnicy szkolenia poznają specyfikę procesu twórczego rozwiązywania problemów oraz metody dochodzenia do oryginalnych rozwiązań.
Jest to szczególnie wymagane w świecie biznesu, w którym zachodzą gwałtowne zmiany ekonomiczne czy technologiczne, w którym prowadząc firmę chcemy przetrwać i się rozwijać, a powszechnie stosowane metody rozwiązywania problemów niestety prowadzą do nieprzewidzianych trudności.
 
Program szkolenia:

  • Proces twórczego myślenia i jego składniki – co decyduje o oryginalności pomysłów?
  • Etapy twórczego rozwiązywania problemów – analiza sytuacji wyjściowej, generowanie rozwiązań, selekcja i doskonalenie rozwiązań – jak stymulować kreatywność na każdym etapie?
  • Techniki twórczego myślenia do stosowania w pracy indywidualnej i grupowej
  • Zasady pracy twórczej w grupie – na co warto zwracać uwagę z perspektywy uczestnika i moderatora

Po zakończonym szkoleniu uczestnicy otrzymają Certyfikat uczestnictwa.
Dodatkowo, wszystkich studentów zainteresowanych nawiązaniem współpracy z Akademią Żabki, zapraszamy do stoiska informacyjnego w holu głównym Uczelni, w którym będzie można zasięgnąć informacji na temat oferty franczyzowej czyli jak otworzyć swój sklep czy ofert pracy.

Godzina: 9:50 – 12:30
Zapisy: osoby zainteresowane zapraszamy do zapoznania się z informacją dostępną pod linkiem
Organizator: Sekcja Praktyk Studenckich i Biura Karier Akademii Bialskiej Nauk Stosowanych

————————————————————————————————————-

Webinar: Budowanie marki zawodowej.  Świadome zarządzanie wizerunkiem w sieciach społecznościowych

Webinar  przybliży tajniki świadomego zarządzania wizerunkiem w sieciach społecznościowych oraz sposobów na wykorzystanie potencjału networkingowego sieci do wzmacniania marki zawodowej.
Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się między innymi, jak budować markę w mediach społecznościowych oraz jak przygotować skuteczną strategię, która wspomoże realizację tego celu. Poznają także najnowsze trendy oraz zastanowią się, jaką rolę pełnią w rozwoju biznesów media społecznościowe.

Webinar poprowadzi Dagmara Kokoszka-Lassota, trenerka, mentorka i edukatorka w obszarze e-marketingu i psychologii sprzedaży, ze specjalizacją w neuromarketingu i neuropsychologii. Wspiera przedsiębiorców w tworzeniu strategii marketingowych, planach marketingowych oraz prowadzeniu skutecznych kampanii w sieci. Prowadzi kanał na YouTube #zmiloscidomarketingu oraz podcast „Chodź, sprzedajmy coś”, prowadzony z Andrzejem Tucholskim.

Godzina: 17:00 – 18:00
Zapisy: wydarzenie ogólnodostępne – więcej informacji na stronie internetowej
Organizator: Centrum Współpracy z Biznesem – Biuro Karier Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

————————————————————————————————————-

Warsztat Jak skutecznie zarządzać czasem i podnieść swoją efektywność?

Czy zdarzyło ci się kiedykolwiek nie nadążać za goniącymi cię zobowiązaniami i zadaniami? Często myślisz, że czas płynie po prostu a szybko i nigdy nie uda ci się wykonać wszystkich zadań? Sztuka dobrego zarządzania czasem nie jest darem, z którym człowiek się rodzi lub nie, jest umiejętnością do wypracowania. Zapraszamy na warsztat, podczas którego:

  • poznasz metody skutecznego zarządzania czasem
  • zwiększysz swoją efektywność w codziennym wykonywaniu zadań
  • dowiesz się, dlaczego każdy z nas ma swoją „żabę” i odpowiesz na pytanie, dlaczego Twoja „żaba” jest Twoim największym i najważniejszym zadaniem

Natalia Kurzawa – Certyfikowany coach kariery, trener rozwoju osobistego i kompetencji społecznych, ekspert konstruktywnego rozwiązywania konfliktów i negocjacji. Pomaga studentom w odnajdywaniu ścieżki zawodowej, budowaniu marki osobistej i efektywnym zarządzaniu karierą. Wyznaje ideę, że każdy z nas ma w sobie potencjał – trzeba tylko do niego dotrzeć.

Godzina: 14:00 – 16:00
Zapisy: formularz zapisów dostępny pod linkiem
Organizator: Akademickie Biuro Karier Wyższej Szkoły Prawa we Wrocławiu

————————————————————————————————————-

Szkolenie „Kariera i zarządzanie zmianą w badaniach klinicznych”

Opowiemy:

  • jak zrozumienie zmiany może pomóc w karierze w badaniach klinicznych
  • dlaczego zarządzanie zmianą w branży badań klinicznych jest bardzo ważne
  • o kluczowych kompetencjach w zarządzaniu zmianą
  • o dobrych praktykach zarządzania zmianą i jaki ma to wpływ na ludzi, zespoły oraz organizację

Dodatkowo oferujemy indywidualne konsultacje z naszym ekspertem ds. rekrutacji – na temat przygotowania do rozmowy kwalifikacyjnej i przygotowania cv.

W trakcie spotkania przewidujemy losowanie nagród wśród uczestników.

Godzina: 18:00 – 19:00
Zapisy: formularz zapisów dostępny pod linkiem
Organizator: Biuro Rozwoju Kompetencji Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej

————————————————————————————————————-

Czy ujawniać orzeczenie o niepełnosprawności podczas rekrutacji?

Zapraszamy studentów biorących udział w „Grze o karierę” na webinar online „Czy ujawniać orzeczenie o niepełnosprawności podczas rekrutacji?”. Niepełnosprawność, szczególnie ta niewidoczna,podczas poszukiwania pracy i rozmowy kwalifikacyjnej budzi wiele pytań i wątpliwości. Firmy są coraz bardziej otwarte na zatrudnianie osób z niepełnosprawnościami, ale nadal można spotkać się z przejawami dyskryminacji i nierównego traktowania. Co zrobić, by tego uniknąć? Centrum Karier Collegium Civitas wraz z Fundacją Grupy ERGO Hestia Integralia zapraszają na webinar, podczas którego dowiesz się: czy wspominać o orzeczeniu o niepełnosprawności w CV lub podczas rozmowy kwalifikacyjnej,

  • jeśli tak, to w jaki sposób mówić o swojej obniżonej sprawności, by pracodawca Cię zatrudnił,
  • czego boją się kandydaci i pracodawcy,
  • co mówią na temat przedstawiania orzeczenia przepisy prawne,
  • jakie firmy są otwarte na zatrudnianie osób z niepełnosprawnościami

Webinar poprowadzi AGNIESZKA ZBOROWSKA – doradca zawodowy, psycholog, menedżer. Od piętnastu lat skutecznie łączy kompetencje psychologa klinicznego, job-coacha i doradcy w pracy z osobami z różnego rodzaju niepełnosprawnościami. Towarzyszy klientom w odkrywaniu ich pasji i zawodowego powołania. Od początku kariery związana z organizacjami pozarządowymi. Jako psycholog i doradca zawodowy brała udział w 6 projektach dotyczących aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnością. Obecnie pracuje w Fundacji Grupy ERGO Hestia Integralia, gdzie projektuje i realizuje programy aktywizacyjne na rzecz osób wykluczonych. Ukończyła psychologię na Uniwersytecie Gdańskim. Absolwentka studiów podyplomowych: psychologia kliniczna, doradztwo zawodowe, Akademia Coachingu. Umiejętności menedżerskie rozwijała podczas Akademii Młodego Lidera GFKM. W wolnym czasie uwielbia wędrować po górach i odkrywać nowe miejsca.

Godzina: 17:00 – 18:00
Zapisy: formularz zapisów dostępny pod linkiem
Organizator: Centrum Karier Collegium Civitas

————————————————————————————————————-

Żywa Biblioteka jako narzędzie wspierające w komunikacji i akceptacji różnorodności

Bądź razem z nami a dowiesz się:

  • Co to jest Żywa Biblioteka? Jak działa? Kim jest Żywa Książka?
  • Jakie korzyści możesz zyskać jako student / pracownik / firma biorąc w niej udział jako Czytelnik lub Książka?

Zapraszamy do wzięcia udziału w spotkaniu, którego celem jest zapoznanie się z Żywą Biblioteką jako metodą przeciwdziałania dyskryminacji różnych grup społecznych. Tu wypożycza się książki, które są ludźmi, a ich treścią – codzienne życie.

Spotkanie online poprowadzą organizatorki Żywych Bibliotek na Warmii i Mazurach:

  • Monika Bryk – lektorka języka angielskiego, copywriterka i dziennikarka radiowa, organizatorka wydarzeń kulturalnych i społecznych z naciskiem na działania antydyskryminacyjne, założycielka nieformalnej grupy Akcja Akceptacja.
  • Judyta Zeszczuk – konsultantka ds. edukacji i rozwoju, doradczyni zawodowa, coachka, trenerka zmiany, pracowniczka Biura Karier UWM, podróżniczka, jednocześnie Żywa Książka we własnej osobie.

Godzina: 10:00 – 12:00
Zapisy: formularz zapisów dostępny pod linkiem
Organizator: Biuro Karier Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie

————————————————————————————————————-

Konsultacje dla osób z niepełnosprawnościami z doradcą zawodowym

Konsultacje CV, wskazówki przydatne podczas rozmowy kwalifikacyjnej, jak rozmawiać o niepełnosprawności z pracodawcą, gdzie szukać ofert stażu/ pracy, najczęściej popełniane błędy przez studentów i absolwentów z niepełnosprawnościami na rynku pracy. O tych zagadnieniach opowie doradca zawodowy z Fundacji Grupy ERGO Hestia na rzecz integracji zawodowej osób z niepełnosprawnościami Integralia. Fundacja Integralia od 18 lat wspiera pracodawców oraz osoby z niepełnosprawnościami w rozwoju i zatrudnianiu.

Godzina: 8:00 – 15:00
Zapisy: osoby zainteresowane zapraszamy do kontaktu pod numerem telefonu: 727 024 598 (telefon lub sms). Kontaktując się, podaj wymagane informacje:

  • dane: imię, nazwisko, e-mail do kontaktu,
  • godzina i data: od 08.00 do 15.00, konsultacje co 30 minut.

W odpowiedzi otrzymasz na podany adres e-mail link do spotkania na platformie Microsoft Teams. W przypadku problemów z kontaktem telefonicznym, prosimy o maila na adres: fundacja@integralia.pl
Organizator: Centrum Karier Collegium Civitas

————————————————————————————————————-

Włącz się do gry

Informacje o ofertach pracy, praktyk, wolontariatu i studiów podyplomowych- przekazanie idei kształcenia ustawicznego – prowadząca  mgr inż. Dorota Piekutowska – Doradca zawodowy, Biuro Karier UP w Lublinie

Godzina: 9:00 – 10:00
Zapisy: osoby zainteresowane zapraszamy do zapoznania się z informacją dostępną pod linkiem
Organizator: Biuro Karier Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie

————————————————————————————————————-

Poranek z pracodawcą

Znane firmy zaprezentują się na wydziałach naszej uczelni i zachęcą studentów do aplikowania na wolne miejsca praktyk, staży i pracy. Dla studentów to okazja do bezpośredniego spotkania z potencjalnym pracodawcą i zdobycia informacji, czym zajmuje się firma, jakie ma plany na przyszłość oraz jak przebiega proces rekrutacji. Jest to także okazja, by dowiedzieć się, jak pokierować swoją ścieżką zawodową, by wykonywać wymarzony zawód.

Udział biorą:

  • Digital Technology Poland. DTP Ltd.
  • Ekoenergetyka – Polska S.A.
  • GlobalLogic Poland Sp. z o.o.
  • JKB Group
  • Transition Technologies PSC Sp. z o.o.
  • Biuro Karier UZ – stoisko otwarte

Miejsce – hol Wydziału Mechanicznego Campus A – budynek A-10

Serdecznie zapraszamy!

Godzina: 9:00 – 13:00
Zapisy: osoby zainteresowane zapraszamy do zapoznania się z informacją dostępną pod linkiem
Organizator: Biuro Karier Uniwersytetu Zielonogórskiego

————————————————————————————————————-

Targi Pracy i Praktyk 2022

Ciekawe oferty, informacje o rozwoju kariery z pierwszej ręki, możliwość rozmowy  przedstawicielami instytucji rynku pracy. To wszystko czeka na studentów i absolwentów uczelni oraz wszystkich chętnych podczas Targów Pracy i Praktyk 2022. Targi odbędą się 17 maja 2022 r. (wtorek) na Wydziale Ekonomii i Finansów Uniwersytetu w Białymstoku (ul. Warszawska 63). Organizuje je Biuro Karier UwB.

Od godz. 10:00 do 14.00 zainteresowani będą mogli odwiedzić jedno z ponad 25 stanowisk pracodawców oraz instytucji rynku pracy z naszego regionu. Na targach obecni będą przedstawiciele firm z branży usług, nowych technologii, finansów, produkcji i handlu, edukacji, a także administracji publicznej. Pracodawcy będą szukali nie tylko studentów do praktyk, ale także będą prezentowali oferty, z których będą mogły skorzystać osoby, które są w trakcie studiów.

Pracodawcy będą prezentować ciekawe oferty pracy oraz praktyk, które mogą stać się początkiem kariery zawodowej. Zapraszamy też na stoisko Biura Karier, gdzie będzie można m.in. sprawdzić CV oraz porozmawiać z doradca zawodowym lub doradcą przedsiębiorczości – zapowiada Marcelina Wojno, kierownik Biura Karier UwB.

Ponadto na naszym profilu fejsbukowym (https://www.facebook.com/biurokarieruwb) codziennie będziemy prezentować sylwetki pracodawców, którzy będą poszukiwali osób do pracy.

Godzina: 10:00 – 14:00
Zapisy: osoby zainteresowane udziałem w wydarzeniu zapraszamy do kontaktu pod adresem mailowym: ac-bk@uwb.edu.pl bądź numerem telefonu: 85 745 70 79
Organizator: Biuro Karier Uniwersytetu w Białymstoku

————————————————————————————————————-

Jak napisać profesjonalne CV

Podczas szkolenia dowiesz się jak właściwie napisać CV , tak aby przykuć uwagę potencjalnego pracodawcy. Powiemy Ci jakie są najczęściej popełniane błędy podczas pisania CV i jak ich uniknąć.

Godzina: 10:00 – 12:00
Zapisy: osoby formularz zapisów dostępny pod linkiem
Organizator: Biuro Karier Uniwersytetu Rzeszowskiego


Rozmowa kwalifikacyjna bez tajemnic

Chcesz dobrze przygotować się do rozmowy rekrutacyjnej? Aby dobrze wypaść, warto wiedzieć, co mówić na rozmowie w sprawie pracy i o czym lepiej nie wspominać. Zapisz się na szkolenie a wszystkiego się dowiesz 🙂

Godzina: 12:00 – 14:00
Zapisy: osoby formularz zapisów dostępny pod linkiem
Organizator:  Biuro Karier Uniwersytetu Rzeszowskiego