16 maja 2022

WCP – czyli jak kupować wszystko w dużej organizacji nie będąc ekspertem merytorycznym

Podczas warsztatu „WCP – czyli jak kupować wszystko w dużej organizacji nie będąc ekspertem merytorycznym” uczestnicy szkolenia dowiedzą się jak kupuje się w dużych organizacjach. Odkryjemy tajniki przygotowania procesu zakupowego nie będą ekspertem w konkretnej kategorii oraz jakie narzędzia pozwolą osiągnąć pozycję dobrego negocjatora. Przedstawimy złotą zasadę, że taniej nie zawsze znaczy taniej.

Godzina: 16:00 – 19:00
Zapisy: formularz zapisów dostępny pod linkiem
Organizator: Akademickie Biuro Karier Politechniki Opolskiej

———————————————————————————————————–

Analiza stylu zachowań jako pomocne narzędzie wyboru ścieżki zawodowej

Biuro Karier Politechniki Łódzkiej przygotowało dla uczestników “Gry o Karierę” testy analizy stylów zachowań, które pozwolą na określenie mocnych stron, ograniczeń i naturalnych predyspozycji.
Udział w analizie zajmuje jedynie 10 minut i jest pomocnym narzędziem w podejmowaniu decyzji zawodowych.
Każdy z nas jest inny i ma swój naturalny styl zachowania, który determinuje nasz sposób komunikacji, organizacji pracy, współpracy i warunkuje naszą efektywność. Analiza pozwala określić ten styl i ze świadomością swojego potencjału dokonywać optymalnych wyborów zawodowych.
Z okazji wydarzenia “Gra o Karierę” przygotowaliśmy dla studentów z całej Polski 20 bezpłatnych analiz!

Godzina: 8:00 – 16:00
Zapisy: osoby zainteresowane wykonaniem analizy prosimy o przesłanie mailowego zgłoszenia na adres alicja.rasmus@p.lodz.pl
Organizator: Biuro Karier Politechniki Łódzkiej 

————————————————————————————————————–

Konsultacje dokumentów aplikacyjnych

Pracownicy Biura Karier Akademii Nauk Stosowanych w Wałczu zapraszają na bezpłatne konsultacje dokumentów aplikacyjnych (CV, list motywacyjny).

Godzina: 7:30 – 15:30
Zapisy: dokumenty można dostarczyć osobiście w dniach 16-20.05.2022 w godzinach 7.30-15.30 do pokoju 109 budynek nr 4 lub przesłać na adres: bk@pwsz.eu
Organizator: Biuro Karier Akademii Nauk Stosowanych w Wałczu 

————————————————————————————————————–

Testy w selekcji – czas oswoić to zwierzę,

  • Interesują Cię Twoje predyspozycje zawodowe?
  • Interesuje Cię praca w zawodach wymagających specyficznych predyspozycji?
  • Szukasz pracy a nie wiesz czego się spodziewać podczas rekrutacji?
  • Zastanawiasz się jakich argumentów użyć by opisać swoją osobę?

Nie zwlekaj! W ramach „Gry o Karierę” skontaktuj się z doradcami zawodowymi z Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Łodzi i bezpłatnie weź udział w zdalnej analizie predyspozycji zawodowych i osobowościowych.

Zapraszamy w dniach 16-20 maja 2022 roku, w godzinach 9:00-14:00!

Godzina: 8:00 – 16:00
Zapisy: osoby zainteresowane zapraszamy do kontaktu pod adresami e-mail b.babczynski@wup.lodz.pl
m.jakobczyk@wup.lodz.pl lub pod numerem telefonu: 42 663 02 55
Organizator: Biuro Karier Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi  

————————————————————————————————————–

Konsultacje CV

Konsultacje dokumentów aplikacyjnych w formie online/stacjonarnej. Biorąc udział w konsultacjach, otrzymasz informacje i porady dopasowane do Twojej sytuacji oraz celów zawodowych. Dowiesz się, jakie są obecnie trendy w pisaniu CV i nie pominiesz żadnego istotnego elementu.

Konsultujemy CV w języku polskim i angielskim.

Godzina: 8:00 – 15:00
Zapisy: formularz zapisów dostępny pod linkiem
Organizator: Biuro Karier Politechniki Krakowskiej

————————————————————————————————————–

Jak wygląda rekrutacja zdalna i jak się do niej przygotować?

Serdecznie zapraszam do udziału w spotkaniu dot. rekrutacji zdalnej. Podczas tego spotkania opowiem na czym polega rekrutacja zdalna, jak się do niej przygotować oraz jakich błędów unikać.

Godzina: 11:00 – 12:00
Zapisy: formularz zapisów dostępny pod linkiem
Organizator: Biuro Karier Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu 

————————————————————————————————————–

Personal Brand – What and how do we say about ourselves?

This workshop will help you understand what is a personal brand and convince yourself that everyone has one (no exceptions). Main points of this workshop will be: creating our personal brand, finding our unique strengths, learning how to look at yourself with more appreciation and understanding. The main sentence for this meeting could be “Be yourself because everyone else is taken”. During the workshop we will partially work in pairs to exchange our thoughts and give feedback to another person. I will try to awake motivation, individual (hidden) strengths and human bonding, just need your open minds to join!

The workshop will be conducted in English.

Godzina: 14:00 – 16:00
Zapisy: formularz zapisów dostępny pod linkiem
Organizator: Biuro Karier Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

————————————————————————————————————-

„Poznaj pracodawcę” –  Kongsberg Maritime Poland Sp. z o.o.

Chcesz lepiej poznać firmę i dowiedzieć się, na jakich stanowiskach możesz podjąć pracę? Jakie kompetencje trzeba posiadać? Jak wygląda proces rekrutacji? Co oferuje firma?

Tego wszystkiego dowiesz się podczas bezpośredniego spotkania z przedstawicielami Kongsberg Maritime Poland Sp. z o.o. przy ich stoisku na WEFiZ US.

Godzina: 9:00 – 14:00
Zapisy: osoby zainteresowane  zapraszamy do bezpośredniego dołączenia do spotkania – Wydział Ekonomii, Finansów i Zarządzania US, ul. Mickiewicza 64, Szczecin, hol na parterze – https://abk.usz.edu.pl/gra-o-kariere-2022
Organizator: Akademickie Biuro Karier Uniwersytetu Szczecińskiego

————————————————————————————————————–

Konsultacje CV z Biurem Karier

Konsultacje CV i listów motywacyjnych oraz zapoznanie z rynkiem pracy, praktyk jak i staży. Program zakłada też przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej.

Godzina: 10:00 – 15:00
Zapisy: osoby zainteresowane zapraszamy do zapoznania się z informacją o wydarzeniu dostępną pod linkiem 
Organizator: Biuro Karier i Współpracy z Otoczeniem Społeczno-Gospodarczym Politechniki Lubelskiej

————————————————————————————————————–

Konsultacje indywidualne online – „Tworzenie profesjonalnego CV”

Zapraszamy studentki i studentów, którzy chcą stworzyć profesjonalne CV. Podpowiemy na co
zwracają uwagę osoby rekrutujące i jak zwiększyć szansę na zaproszenie na rozmowę kwalifikacyjną.

Konsultacje poprowadzi Iwona Olechnowicz – doradca zawodowy, coach kariery.

Prosimy o zapisywanie się przy pomocy maili wyłącznie w domenach uczelnianych. Termin wysyłania zgłoszeń: 13.05.2022 do godziny 14:00. Konsultacja będzie wymagała wysłania CV minimum 1 dzień przed spotkaniem.

Ilość miejsc ograniczona!

Godzina: 9:00 – 15:00
Zapisy: formularz zapisów dostępny pod linkiem
Organizator: Biuro Karier Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie

————————————————————————————————————–

Poznaj Swoją Specjalizację – neurochirurgia

Poznaj Swoją Specjalizację to spotkania skierowane do studentów wszystkich lat kierunku lekarskiego, którzy pragną poznać codzienność pracy lekarza w wybranej specjalizacji. Naszym prelegentem będzie dr n. med. Jeremi Kościński – specjalista z zakresu neurochirurgii. Doktor Kościński opowie o specyfice pracy neurochirurga, swoich zainteresowaniach zawodowych, a także możliwościach jakie daje specjalizacja zabiegowa. Chcesz się dowiedzieć, czy neurochirurgia to rzeczywiście najtrudniejsza specjalizacja? A może najbardziej fascynująca? Przekonaj się na naszym spotkaniu!

Godzina: 18:00 – 20:00
Zapisy: formularz zapisów dostępny pod linkiem
Organizator: Dział Promocji i Karier Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu

————————————————————————————————————–

Jak unikać raf w karierze w branży marketingowej i nie tylko?

Branża marketingowa to jeden z ciekawszych sektorów rynku. Jeden z niewielu, które oferują swoje usługi wszystkim pozostałym. Bez promocji i komunikacji ani marki, ani idee, ani działania społeczne czy polityczne nie mają szans szerszego zaistnienia we współczesnym świecie. Pracę w tej branży znajdują absolwenci bardzo wielu specjalności: od socjologii i nauk społecznych, przez zarządzanie, kierunki artystyczne czy inżynierskie. To branża interdyscyplinarna i poszukująca ludzi o szerokich horyzontach i kompetencjach. Daje możliwości rozwoju osobistego, poznania, nauki. Dla niektórych wiąże się z prestiżem i dobrymi warunkami pracy. Kariera w tej branży (i innych pochodnych) nie jest jednak usłana samymi sukcesami. Na adeptów branży czekają różne pułapki i rafy. Których z nich da się uniknąć? Na co zwracać uwagę w trakcie budowania swojej kariery? Czy są jakieś mroczne strony kariery w marketingu? W trakcie webinarium zajmiemy się m.in. tymi zagadnieniami i odpowiedziami na te pytania.

Godzina: 17:00 – 18:00
Zapisy: formularz zapisów dostępny pod linkiem
Organizator: Centrum Karier Collegium Civitas 

————————————————————————————————————–

Trening wystąpień publicznych, czyli jak mówić bez stresu

Umiejętność prezentowania informacji jest kompetencją coraz bardzie wymaganą i przydatną na rynku pracy. Zajęcia pomogą uczestnikom rozwinąć umiejętność świadomej i skutecznej autoprezentacji oraz przekazywania informacji. Uczestnicy dowiedzą się jak przygotować się i przedstawiać prezentacje, by było to atrakcyjne dla słuchaczy oraz jak radzić sobie w trudnych sytuacjach.
Zajęcia będą realizowane stacjonarnie, w małej grupie. Uczestnicy poprzez realizację ćwiczeń indywidualnych otrzymają rozwojową informację zwrotną, pomocną w doskonaleniu kompetencji komunikacyjnych. Zajęcia poprowadzą trenerki Biura Karier CWB – Ewa Godlewska i Paulina Przystańska

Godzina: 9:00 – 14:00
Zapisy: formularz zapisów dostępny pod linkiem
Zapisy trwają do 12.05, do 13:00; obowiązuje limit zgłoszeń: 12 osób
Organizator: Centrum Współpracy z Biznesem – Biuro Karier Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

————————————————————————————————————–

Jak stworzyć profesjonalne CV, które przyciągnie spojrzenia rekruterów?

Dobre CV to w dzisiejszych czasach wizytówka kandydata i „wejściówka” na rozmowę rekrutacyjną. Jednak jak stworzyć profesjonalne CV, które przyciągnie spojrzenia rekruterów? Na to i inne pytania odpowie podczas warsztatu Doradca zawodowy Wyższej Szkoły Prawa.

Czego się dowiecie i będziecie mieli okazję przećwiczyć?

  • jak stworzyć nowoczesne CV i jakiego kreatora najlepiej użyć?
  • dlaczego obecnie CV to rodzaj oferty marketingowej?
  • jak napisać jedną z najważniejszych sekcji w Twoim CV, czyli profil zawodowy?
  • co napisać w CV, jeśli nie masz jeszcze żadnego doświadczenia zawodowego?

Prowadząca:
Natalia Kurzawa – certyfikowany coach kariery, trener rozwoju osobistego i kompetencji społecznych, ekspert konstruktywnego rozwiązywania konfliktów i negocjacji. Pomaga studentom w odnajdywaniu ścieżki zawodowej, budowaniu marki osobistej i efektywnym zarządzaniu karierą. Wyznaje ideę, że każdy z nas ma w sobie potencjał – trzeba tylko do niego dotrzeć.

Godzina: 13:00 – 15:00
Zapisy: formularz zapisów dostępny pod linkiem
Organizator: Akademickie Biuro Karier Wyższej Szkoły Prawa we Wrocławiu

————————————————————————————————————–

Najlepsze wakacje Twojego życia z Camp Leaders

Zaplanuj swoje wakacje razem z Camp Leaders i Resort Leaders w Stanach Zjednoczonych! Posłuchaj o możliwości wyjazdu na program Work and Travel. Podczas spotkania opowiemy o zasadach udziału w programie oraz o korzyściach wynikających z wyjazdu.

Camp Leaders od 13 lat zajmuje się organizowaniem wakacyjnych oraz rocznych programów wymiany kulturowej ze Stanami Zjednoczonymi, dzięki którym tysiące polskich studentów wyjechało do Ameryki na wakacje.

Godzina: 9:00 – 9:45
Zapisy: osoby zainteresowane zapraszamy do zapoznania się z informacjami dostępnymi pod linkiem
Organizator: Akademickie Biuro Karier Akademii Ignatianum w Krakowie

————————————————————————————————————–

Konsultacje dokumentów aplikacyjnych

Wyślij nam swoje CV i list motywacyjny na adres e-mail: bk@uz.zgora.pl a indywidualne porady odbierzesz jeszcze tego samego dnia!

Godzina: 8:00 – 13:00
Zapisy: osoby zainteresowane zapraszamy do zapoznania się z informacjami dostępnymi pod linkiem
Organizator: Biuro Karier Uniwersytetu Zielonogórskiego

————————————————————————————————————–

Zajęcia praktyczne w zakresie budowania wizerunku i autoprezentacji w języku angielskim

Godzina: 8:00 – 14:30
Zapisy: osoby zainteresowane zapraszamy do zapoznania się z informacjami dostępnymi pod linkiem
Organizator: Biuro Karier Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie

————————————————————————————————————–

Lubelski Panel z Pracodawcami

Panele będą okazją do przedstawienia informacji o branży, o zasadach rekrutacji do firm z konkretnych branż, doświadczeniu zawodowym i kwalifikacjach/kompetencjach niezbędnych do pracy w danej branży, o zarobkach, możliwościach rozwoju itp.

Oprócz praktyków na panelach będą obecni również przedstawiciele ngo’s, instytucji rynku pracy oraz organizacji pracodawców.

Spotkania mają na celu:

  • prezentację firmy
  • przedstawienie jej kultury organizacyjnej
  • przekazanie informacji o bieżących ofertach praktyk, staży, pracy
  • zapoznanie ze specyficznymi wymogami rekrutacyjnymi
  • zapoznanie studentów z profilem kandydata szczególnie poszukiwanym przez pracodawcę
  • symulację fragmentu rozmowy rekrutacyjnej
  • przykładowe zadania, z którym kandydaci mogą się spotkać podczas rekrutacji w Państwa firmie
  • wstępną konsultację dokumentów aplikacyjnych

Godzina: 8:00 – 12:00
Zapisy: osoby zainteresowane zapraszamy do zapoznania się z informacjami dostępnymi pod linkiem
Organizator: Biuro Karier Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie

————————————————————————————————————–

Konsultacje dla osób z niepełnosprawnościami z doradcą zawodowym

Konsultacje dla osób z niepełnosprawnościami z doradcą zawodowym, 5.16.2022, 8:00-15:00, Konsultacje CV, wskazówki przydatne podczas rozmowy kwalifikacyjnej, jak rozmawiać o niepełnosprawności z pracodawcą, gdzie szukać ofert stażu/ pracy, najczęściej popełniane błędy przez studentów i absolwentów z niepełnosprawnościami na rynku pracy. O tych zagadnieniach opowie doradca zawodowy z Fundacji Grupy ERGO Hestia na rzecz integracji zawodowej osób z niepełnosprawnościami Integralia. Fundacja Integralia od 18 lat wspiera pracodawców oraz osoby z niepełnosprawnościami w rozwoju i zatrudnianiu.
Godzina: 8:00 – 15:00, konsultacje co 30 minut
Zapisy: osoby zainteresowane zapraszamy do kontaktu pod numerem telefonu: 727 024 598 (telefon lub sms); kontaktując się, podaj wymagane informacje:

  • dane: imię, nazwisko, e-mail do kontaktu,
  • godzina i data: od 08.00 do 15.00, konsultacje co 30 minut.

W odpowiedzi otrzymasz na podany adres e-mail link do spotkania na platformie Microsoft Teams. W przypadku problemów z kontaktem telefonicznym, prosimy o maila na adres: fundacja@integralia.pl
Organizator: Centrum Karier Collegium Civitas

————————————————————————————————————–

Pierwszy krok w karierze z Europass

Podczas webinarium omówimy oraz pokażemy, jakie narzędzia i możliwości daje Europass. Cyfrowa usługa Europass to zestaw narzędzi i informacji dostępnych online, które ułatwiają zarządzanie każdym etapem edukacji i kariery zawodowej. Dzięki serwisowi można w jednym, dostępnym online miejscu zapisywać informacje na temat doświadczenia zawodowego, odbytych wolontariatów, wyników naukowych, osiągnięć, nagród i publikacji. Utworzenie serwisu Europass było inicjatywą Komisji Europejskiej, dlatego można z niego korzystać całkowicie bezpłatnie.

PIOTR GŁUSIEC i WIKTORIA CHYŻNIAK są pracownikami Krajowego Centrum Europass funkcjonującego w strukturze Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji. Oprócz działalności o charakterze promocyjno-informacyjnym odpowiadają za obsługę programu oraz przeprowadzanie prezentacji, warsztatów i szkoleń. Europass jest inicjatywą Komisji Europejskiej, która ustanawia wspólnotowe narzędzia do skutecznej prezentacji kompetencji, kwalifikacji, doświadczenia i wykształcenia na europejskim rynku pracy i edukacji w celu ułatwienia obywatelom mobilności edukacyjnej czy  zawodowej.

Godzina: 18:00 – 19:00
Zapisy: formularz zapisów dostępny pod linkiem 
Organizator: Centrum Karier Collegium Civitas

————————————————————————————————————–

Coaching kariery

Zapraszam studentów i studentki z całej Polski na indywidualne spotkanie dotyczące wymarzonej ścieżki zawodowej.

Coaching pozwala odnaleźć własną drogę, określić i zrealizować marzenia, wprowadzić w życiu ważne zmiany. Dzięki sesji dostrzeżesz nowe możliwości, stworzysz rozwiązania i podejmiesz najlepsze dla siebie decyzje, biorąc za nie pełną odpowiedzialność.

O jakich najważniejszych korzyściach z coachingu w naszym biurze mówią uczestniczki i uczestnicy?

  1. nowe tory myślenia
  2. zaplanowanie wcześniej nieprzemyślanych spraw
  3. ułożenie hierarchii celów i planu działania
  4. ogromny wzrost motywacji
  5. „zaprojektowanie” idealnego miejsca pracy
  6. większa wiara we własne umiejętności
  7. realizacja celu
  8. naładowanie pozytywną energią

Joanna Groszek – psycholog, coach
Godzina: 11:00 – 12:15; 14:00 – 15:15
Zapisy: osoby zainteresowane zapraszamy do zapoznania się z informacjami dostępnymi pod linkiem
Organizator: Biuro Karier Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie

————————————————————————————————————–

Doradztwo zawodowe dla osób z niepełnosprawnościami

Jesteś studentem/studentką z niepełnosprawnością? Zapisz się na indywidualne spotkanie z doradczynią zawodową, podczas którego skonsultujesz swoje dokumenty aplikacyjne, dowiesz się więcej o obecnej sytuacji na rynku pracy oraz prawnych aspektach zatrudniania osób z niepełnosprawnościami.

Uwaga! Ograniczona liczba miejsc na konsultacje!

Konsultacje poprowadzi Emilia Latała-Cudecka, psycholożka i doradczyni zawodowa ds. osób z niepełnosprawnościami w Biurze Karier Uniwersytetu Jagiellońskiego

Godzina: 8:00 – 14:00
Zapisy: formularz zapisów dostępny pod linkiem
Organizator: Biuro Karier Uniwersytetu Jagiellońskiego


E tam, etat. Zostań swoim szefem!

Jeśli nie etat, to co? Jak będąc studentem, można skutecznie rozpocząć działania biznesowe? Dlaczego warto zainteresować się przedsiębiorczością? Czy każdy może prowadzić swoją działalność i dlaczego warto zacząć jeszcze w czasie studiów? Na te pytania postara się odpowiedzieć podczas spotkania w ramach „Gry o Karierę” Łukasz Gacek, koordynator Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości na Uniwersytecie Jagiellońskim.

Godzina: 12:00 – 13:00
Zapisy: formularz zapisów dostępny pod linkiem
Organizator: Biuro Karier Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie

————————————————————————————————————–

Symulacje rozmów kwalifikacyjnych

Zapraszamy do spróbowania swoich sił na rozmowie kwalifikacyjnej. Jest to doskonała okazja dla Ciebie do sprawdzenia się w rozmowie ze specjalistą, który na co dzień rekrutuje w firmie Diebold Nixdorf! Możesz sprawdzić się w rozmowie 1:1 w jęz. angielskim i niemieckim!

Rozmowa dotyczyć będzie stanowiska: Specjalista ds. wsparcia klientów ze znajomością języka niemieckiego: https://eeug.fa.us6.oraclecloud.com/hcmUI/CandidateExperience/en/sites/CX/job/4449/?utm_medium=jobshare

Diebold Nixdorf jest czołowym producentem bankomatów i systemów obsługi płatności na świecie. Jesteśmy liderem w dziedzinie rozwoju i wdrażania zaawansowanych technologii informatycznych, takich jak technologia biometrycznego uwierzytelniania transakcji „Finger Vein” czy płatnicze technologie zbliżeniowe. Wśród naszych klientów znajdują się banki i instytucje finansowe, sieci handlowe, firmy z branży paliwowej, centra logistyczne i rozliczeniowe.

Godzina:
Zapisy: formularz zapisów dostępny pod linkiem
Organizator: Biuro Karier Akademickie Biuro Karier Uniwersytetu Szczecińskiego